Shimaden SR53 Temperatur controller

Hej

Er der nogen af jer der kender en shimaden sr53 temperatur controller, og ved hvordan den bliver låst op fra de instillinger den bliver leveret med.

Har selv manuael og har nu i flere dage prøvet på at få skidtet til at køre i menuer som jeg vil.

manuael siger shift+disp og shift+lock for at få den ud af de indstillinger den bliver sendt fra fabrikken med. men ak har nu prøvet i flere dage.uden held

og kan se på flow diagram som følger med det er fordi den ikke er låst op

springer i menu som en der er leveringslåst.

Per.

Reply to
bobo

"bobo" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Manualerne er meget uoverskuelige men det plejer at lykkes for mig,men det kræver ofte flere forsøg, jeg mener vi har en styring med Shimaden i produktion som jeg skal afprøve i næste uge.

Hvis du kan vente til mandag kan jeg nok hjælpe dig videre.

Hilsen Aksel

Reply to
Aksel

Shimaden sr 53 er nu oppe at køre, en kontakt skulle sættes til on men kontakten er slet ikke omtalt i manuael

Reply to
bobo

"bobo" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Jeg var ikke kommet i gang med den jeg omtalte, derfor har jeg ikke svaret.

Godt det lykkedes.

Hilsen Aksel

Reply to
Aksel