Rep. hjælp til en AG Neovo TFT skærm model S-17 17tommer

Hej er der en der kan hjælpe med et diagram eller gode råd til en AG Neovo S-17 som tænder og billedet er der i ca 5 sekunder så lukker den ned for højspændingen så der ikke er noget billed men lysdioden på fronten lyser stadigvæk grønt så den er ikke gået i PW saving, hvis man så skifter opløsning på computeren kommer billedet tilbage igen i ca 5 sek. og forsvinder igen. Al hjælp modtages gerne.

Mvh Brian S.

Reply to
Brian Slots

"Brian Slots" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Hey

mon så ikke højspændingen lukker termisk ned, ved overophedning ? (evt dårlige lytter)

mvh

Kasper

Reply to
Repzak

jeg har selv fundet fejlene nu, de to lytter der sidder på højspændingsprintet til bagrundsbelyningen var dårlige, og så var c15-c17 i den seperate strømforsyning også dårlige, så nu spiller det hele igen.

Ps. men til en anden gang så er jeg stadigvæk intereseredet i et diagram til skærmen

Mvh BS

Reply to
Brian Slots