Rep. af Playstation 3 - drev virker ikke

Nogle råd eller foreslag til en billig reparation?

Reply to
Grinz

Man kunne prøve at rense linsen på drevet, som det første.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Må jeg godt blande mig? Jeg har en sådan som iflg brugeren kun kan spille DVD'er men ikke spil.

Jeg ville også rense den men hvordan skiller man den ad??

MVH Lars Arup

"Ulrik Smed" skrev i en meddelelse news:4b69c095$0$269$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Lars Arup

lyder underligt, men du skal splitte den ad. Jeg har lige skilt min ad og der er mange skruer og finesser man skal passe på.

Jeg tror mit drev er itu og skal nu købe en defekt ps3 til reservedele for at fixe den .. æv.

"Lars Arup" skrev i en meddelelse news:4b6f2b3c$0$36577$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
Grinz