Re: Værksted?

Min ellers trofaste 21" Miro C21108 er desværre holdt op med at virke.

Køb en i den blå avis. Jeg sidder foran en Compaq P1210 og det er en kanon god skærm. Ellers har jeg måske en 21-23" stående hvis du er interesseret (så skriv lige...) til en billig penge.

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Christian Iversen skrev :

Du kan da prøve Schougaard Elektronik i Glostrup, på

43 96 40 98
--
jan@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Jeg har fået en anden god henvendelse - men tak for tippet.

--
| Christian Iversen       |       I want more niblies than this!       |
| chrivers@iversen-net.dk |                                            |