Open frame psu

Hej

Er der nogle der kender hvor at jeg kan få billige open frame PSU. Jeg skal bruge små 200 stk. 24V på 75 - 80 watt 100 - 240 v input UL godkendte.

Benny

Reply to
Benny

Hej Benny

Du kan jo starte med at få et tilbud fra XPpower, så er du da startet.

--
Mvh Max
Reply to

Arrow ! Handler med Astec, og de er godkendte, bundstabile, (0 defekte ud af ca. 350, de første 100 over 4 år gamle), og billige.

--
mvh
Orla Pedersen

Benny skriver:

UL godkendelse er vel ikke et problem, når du holder dig under 100W ?

Scanpocon handler med Powernet strømforsyninger, dem brugte NEG-Micon (nu Vestas) i _STOR_ stil. Stabile, billige og mulige at parallelkoble, dog ikke open frame....

Klaus

                 http://home6.inet.tele.dk/moppe
Reply to
Klaus D. Mikkelsen

"Benny" skrev i en meddelelse news:45da1054$0$859$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

hvad betyder "open frame"?

--
mvh
Rasmus

da1054$0$859$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...> Hej

at den ikke har noget kabinet, det er bare et print, med evt. k=F8leplade osv.

-Lasse

Reply to
langwadt

ok... så er jeg med... :-)

--
mvh
Rasmus

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

?
--
mvh Uffe
Reply to

"Uffe Bærentsen" skriver:

Ellers er det udvidelser.

Da vi satte utrasoniske vindmålere på vindmøller, blev effekten holdt under 100W, så krævede de ikke UL godkendelse....

[...]

Det er så ikke alle steder den går. Hvis en tavle skal opnå UL mærkning så _skal_alle_ indgåede komponenter have UL mærkning. Komponenter, klemmer, kabler, strips, mærkelabels - you name it.

--
mvh Uffe
Reply to

Hej Klaus

Det er så nok heller ikke forbrugerelektronik, jeg har lavet UL godkendelser på udstyr der trækker 35 Watt, og det skyldes et krav fra US. Men der er jo egentlig ikke noget lovkrav om at udstyr skal være UL godkendt for at kunne markedsføres i US, men det er meget tit et forbrugerkrav.

--
Mvh Max
Reply to

Jeg vil gerne høre hvad det endte med at blive/koste... :-)

Mvh. Anders

Reply to
Anders F