Lygtehuse

Hej

Jeg er på udkik efter nogle små kompakte lygtehuse uden indhold.. husene skal være med hvidt glas.. nogle der kender nogle steder hvor man kan finde sådan noget??

Mvh El-Trikker

Reply to
EL-Trikker

Hej EL-Trikker

Kan du fortælle lidt mere om størrelse og anvendelse ?

EL-Trikker skrev bl.a. følgende:

Næh ikke rigtig, men hvis du i din søgen falder over nogle brugte evt. defekte reflektorer i metal, så må du gerne skrive til mig. Jeg leder efter diverse reflektorer som kan sættes sammen til nogle videolyslamper til kameramontering. Det må gerne være små stykker, som kan sættes sammen.

Claus

Reply to
Claus Tersgov