Nyt Sony TV hyler for meget?

Hejsa!

Der har været en tekniker som lakerede spolen til linje-frekvensen (eller hvordan man nu formulerer det). Han gav også et par andre spoler lidt lak.

Men lige lidt hjalp det - det hyler simpelt hen for meget.

Mit værelse er lille, og jeg sidder relativt tæt på fjernsynet (derfor jeg valgte 28" widescreen).

Er der nogen der har erfaring med at "lyddæmpe" et Sony TV? :-)

Evt. andre spoler som skal have lak? Det er som sagt sprit nyt, så jeg er meget træt af den larm der går lige ind i kraniet.

/Jan-Erik

Reply to
Jan-Erik

Så må han jo prøve igen, og hvis det ikke fungerer tage TV'et tilbage!

Reply to
Brian Binnerup

Helt klart. Man skal ikke lade sig affeje med en halv løsning eller en påstand om, at det gør den model mere eller mindre. Så er det bare ikke den Sony man skal have. Så kan de lære det kan de.

Hans

Reply to
Hans