MX 4000

Hej Gruppe,

Jeg har fået en MX4000 ind til rep. Desværre har reparatøren som kiggede på den før mig taget HSP trafoen ud :-( Så nu står den uden trafo og jeg kan ikke komme videre.

Er der en venlig sjæl som kunne hjælpe ved at slå op I MX4000 diagrammet og kigge hvad trafoen hedder ??

Jeg har fået oplyst at det kunne være en 8014113 men dette er desværre et originalt B&O nummer, hvor kan jeg få den omsat til HR ??

Hr- Diemen kender ikke nummeret hvis jeg søger den på deres hjemmeside :-((

Info MX4000 24" Type 33/34 MKII

På forhånd tak

Peter

Reply to
Peter Dahlgaard

og

:-((

Kan jeg nok finde ud af til dig. Men kan du evt. bruge en original B&O?

Michael.

Reply to
Michael H. Madsen

Hej,

Tak for hjælpen til de som har svaret. Jeg har fundet en erstatning HR6469 kunne klare det.

Lidt hjælpe fra TELMO og så var jeg kørende igen :-))

MVH

Peter

"Michael H. Madsen" skrev i en meddelelse news:mP9wc.8121$ snipped-for-privacy@news000.worldonline.dk...

kan