Master Control Panel 5500

Hej

Jeg kan ikke skrue op og ned for lyden på Master Control Panel 5500. Hjulet virker til begge sider, men der sker intet på displayet eller Beomaster 5500.

Kan du hjælpe?

Reply to
Nehme

Nehme skriver:

Det er noget arrigt pis så vidt jeg husker. Min saglige svigerfars panel havde nogenlunde samme fejl.

Jeg kan ike huske om der sidder optoaftastere, eller mekaniske aftastere på hjulet. Mener at det er opto. Adskil og rens det hele inde omkring drejehjulet, så virker den igen.

Det er opto.

--
Mvh
Jesper Poulsen