Måske lidt OT, men mangler erfaringer med eloksering a f Alu

Nogern her der kender til teknik / & forhandlere af dele til eloksering af aluminium.

Jeg har noget, der gerne må blive sort - klar til tryk med hvid.

Måske hedder det ikke eloksering, men noget andet, I kender sikkert de overflader B&O bruger. Noget lign. bare i sort.

/Leif

Reply to
Leif

Leif skrev:

Ja, prøv at se her:

Eloxering kaldes anodising på engelsk. Jeg må indrømme at jeg ikke har prøvet produktet selv. Du kan læse her om en ren gør det selv metode:

Ivar Magnusson

Reply to
Ivar

Hej Leif

Og jeg skal hilse og sige at det kræver megen erfaring at få til at virke ordentlig.

Ivar skrev:

Du skal også lige bruge et kit som dette:

Det er nok ikke noget der lykkes i første forsøg, men har du mod på at prøve nogle gange, og lære af dine erfaringer, så skulle du nok kunne få et ordentligt resultat.

Jeg har som nævnt ikke prøvet at eloxere, men jeg har fra samme firma prøvet dette kit:

Hvis forarbejdet er gjort ordentligt, får jeg også et pænt resultat.

Ivar Magnusson

Reply to
Ivar