Månske OT men hvad kan man tillade sig at tage for et Bird meter model 43?

Bird SWR meter model 43: Jeg har to "Propper" til den. Den ene går fra 25-60MHz, den anden går fra

50-125MHz .Der medfølger en Antenne "Dummy" som kan tåle en sender effekt på 50Watt derudover er der et BNC stik udtag til et oscilloscop.

Jeg har en interesseret køber hvad kan man tage for den?

--
Med venlig hilsen
Allan S. Kristiansen

http://212.242.53.163:50000/temp/temp.php Hvis du vil vide hvor koldt mit øl
er
http://hullet-valby.dk/temp/temp.php Temperaturen i mit serverskab
http://hullet-valby.dk/wordpress/index.php Hullets Weblog
Reply to
allan

"allan" skrev i en meddelelse news:443f4a3b$0$67262$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Går det helt galt, og der ikke kommer nogle besvarelser her, så prøv: dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Good luck

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe [7000]

Hej allan

1000-1500 for instrumentet og 200-300 kr. pr. probe.

Ellers spørg i dk.marked.privat.hamradio der kender men prisen.

"allan" skrev i en meddelelse news:443f4a3b$0$67262$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Du kan sikker finde nogle priser på

Hilsen
   Peter N Petersen
   http://peteropfinder.dk Privat
   http://www.peteropfinder.dk Firma
Reply to
15kw

"allan" skrev i en meddelelse news:443f4a3b$0$67262$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Hvad er specs på din 50W 50 ohms load ? liniær fra dc til 2THz ? for så kan du få kassen. specs er ret væsentlige når det er udstyr man snakker om.

Reply to
Jacob

Ole Geisler

Han har budt 1000 er det for lidt? mvh Allan

"Jacob" skrev i en meddelelse news:44401f48$0$15791$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
allan

Hej allan

Jeg ved det ikke rigtig, er det med prober syntes jeg det er for lidt, men igen kommer det jo an på om køberen kan bruge dem der er. En anden ting er også at jeg har på fornemmeren at udbudet af de eftertragtede Bird Watt metre model 43 efterhånden overstiger efterspørgslen, så, måske er det en OK pris.