Lysstofrør armatur med strømstyret lysdæmpning

Hej gruppe!

Jeg står og mangler desperat et "standard lysstof-rør armatur", med strømstyret lysdæmpning. Det kan enten være 0-20mA, 4-20mA eller 0-10V. Jeg har fået bestilt et fra Solar, men der er leveringstid fra Philips, men det kan jeg desværre ikke vente på :)

Nogen der kender andre forretninger eller steder der muligvis kan have dette på lager?

/Jan-Erik

Reply to
J-E