lvds

hej jeg har en sk=E6rm med lvds indgang. er der nogen der har en oversigt over lvds stikket (40 pin). r=F8d, gr=F8n osv.

Reply to
yspede

yspede skrev:

Hej

Der er ingen stik specificeret for LVDS. Dvs. det kommer an på firmaet der har lavet skærmen. Tag et billede, så er der sikkert nogen der kan se typen.

--
Hilsen Mikkel Lund
Mikkel Lund

det er denne computer

=3DEC

billede

- det store hvide stik der er ca midt p=E5 den

Reply to
yspede

yspede skrev:

Jeg kan ikke finde nogen med 40pins. Kig i manualen der står der alt som boardet:

Hilsen Mikkel Lund
Mikkel Lund

mhmmm, leverer de til private :)?

Reply to
Jesper Staun Hansen

.=2E

nej det g=F8r de ikke. :-) men har k=F8bt den igennem det firma hvor jeg arbejder ved.

Reply to
yspede