Læsning af EEprom

Hej Jeg har en eeprom 29EE010 i et PLCC hus :

Er er nogen her i gruppen der kan læse inholdet over i en fil for mig. Den sidder i en sokkel så den kan tages ud.

Mvh JB

Reply to
JB

Hej Jeg kan fint udl=E6se den EEprom og gemme den i en BIN eller HEX fil . Det koster 50 kr. og du betaler fragt begge veje. Mvh Morten.

Reply to
MPC

Mvh Morten.

Hej Morten Jeg bor i 3660, hvor henne i verden befinder du dig ?

Mvh JB

Reply to
JB

Jeg bor i Jylland. Mvh Morten

Reply to
MPC

Jeg tror at jeg vender tilbage hvis det ikke lykkedes mig ad anden vej, jeg skulle helst have den tirsdag i en rettet udgave. Nu har jeg din mail adresse

Mvh JB

Reply to
JB

Hej Ja men du kan bare vende tilbage, jeg er ogs=E5 helst fri for opgaven, men ville bare tilbyde mig hvis der ikke var andre som kunne / vil og var t=E6ttere p=E5 dig. Mvh Morten

Reply to
MPC

Tak skal du have Det er ikke prisen der fejler noget, jeg betaler hvad det koster , det er mere afstanden og tiden der betyder noget. Mit alternativ er at sende boardet til USA og få dem til at fixe det.

Mvh JB

Reply to
JB

Der er dælme langt til Jylland, når man bor helt derovre :-) - undskyld, jeg kunne ikke modstå!

finn

Reply to
jos