Kode for fejl Aeg Vaskemaskine

Er der en der kan hjælpe mig med hvad fejlkode E40 betyder for en AEG vaskemaskine model:72630 ? Alle andre koder har jeg fundet bare ikke E40.

Mv. Torben

Reply to
Torben B

"Torben B" skrev i en meddelelse news:4830178f$0$56772$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Prøv google:

Mvh Ole

Reply to
Ole Christiansen

spørg i dk.teknik.el

"Ole Christiansen" skrev i en meddelelse news:m_UXj.5$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Takker mange gange

Reply to
Torben B

"Torben B" skrev i meddelelsen news:4830178f$0$56772$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hehe, er der slet ingen, der vil smide den åbenlyse "Fejl 40" i hovedet på Torben :)

Reply to
Brian Axelgaard

"Brian Axelgaard" skrev i en meddelelse news:48308e4c$0$27381$ snipped-for-privacy@nntp06.dk.telia.net...

Er det "Fejl40" som vi kender indenfor computerbranchen som du hentyder til ;-)

Indenfor AEG vaskemaskiner er det en defekt lågekontakt. Ofte er det forbindelsen til PTC skiven som svigter i disse lågekontakter.Man kan forsigtigt adskille lågekontakten og blankslibe metalfladerne som vender ind mod PTC skiven, så der er elektrisk forbindelse igen. Der er vist i øvrigt hele 2 PTC skiver samt en trækspole i lågelåsemekanismen i omtalte maskine.

mvh JBH

Reply to
JBH

"JBH" skrev i en meddelelse news:48309f9b$0$56767$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Mange tak

Reply to
Torben B

"JBH" skrev i meddelelsen news:48309f9b$0$56767$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Ja :)

Det lyder til at være mere avanceret end absolut nødvendigt :)

Reply to
Brian Axelgaard