Købe reservedele til Pioneer ???

Nogen der ved hvordan man som privat kan komme til at købe reservedele til en Pioneer autoradio ???

--
Venligst
Sigurd Jonson

Mange af delene i de fleste autoradioer er standard-komponenter, så det er ikke altid nødvendigt at købe "originalt", udover at gøre det dyrere.

Håber svaret, på trods af at det ikke var et direkte svar, kan bruges.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Det er en for programmeret eprom, jeg skal bruge :o)

--
Venligst
Sigurd Jonson

Den 23-10-2012 13:54, Sigurd Jonson skrev:

model mv ville nok hjælpe

Reply to
Erik

Den 23-10-2012 13:54, Sigurd Jonson skrev:

Did you try the restart button. It is a small, pin size button on the right-side of the unit near the 4-way select buttons. My player wouldn't eject a cd either, and when I pushed the restart button with a pin, the cd ejected and the unit was ok for playing cds... that's about it

det var hvad jeg lige ku finde uden oplysnngere om model osv.

mvh Erik

Reply to
Erik

Den 24-10-2012, skrev Erik:

Det er en Pioneer AVIC 10BT, den er gået død efter en kortinstallation fejlede ved 99% :o/

--
Venligst
Sigurd Jonson

Hejsa,

Skal man virkelig have ny eprom for at redde sådan en situation?

- Jeg tror det ikke......

Og jeg tror heller ikke på der sidder en eprom i sådan en spille, men måske en eeprom?

/Claus

Reply to
Claus

Den 26-10-2012, skrev Claus:

Om det er eprom eller eeprom er jeg ikke sikke på, men ja den skal åbenbart skiftes, siger de på Pioneers service værksted :o/

--
Venligst
Sigurd Jonson

Den 26-10-2012 23:07, Sigurd Jonson skrev:

Du kan finde en service manual her:

mvh Erik

Reply to
Erik

Den 27-10-2012, skrev Erik:

Hvordan downloader man den?? kan kun se forsiden :/

--
Venligst
Sigurd Jonson

Den 27-10-2012, skrev Sigurd Jonson:

Hmm IE klarede det FF ikke kunne ;-)

--
Venligst
Sigurd Jonson

Den 27-10-2012 11:59, Sigurd Jonson skrev:

Denne tekst burde findes under preview

Click the preview picture to see bigger size. The preview is worse quality than the original pdf. This file is downloadable free of charge from the site: Get Manual

Klik på get manual

Hvis der er en rød tekst, er din adblocker i vejen. mvh Thorbjørn

Reply to
Thl

Hej

On 27-10-2012 12:08, Sigurd Jonson wrote: ...

Vås, virker fint i FF (v16.0.1) her.

--
Mvh, Kim
Reply to

Den 27-10-2012, skrev Thl:

Det var den ;-)

--
Venligst
Sigurd Jonson

Hejsa,

Sådan noget skal et autoriseret værksted sige for at retfærdiggøre en ublu stor faktura.

Du skal have genoprettet operativsystemet på spillen. Dette er lagret på flash eller HDD og kan genskabes i lighed et MS-operativsystem. Det er 'bare' software jf. den manual erik linkede til...

Jeg tør også godt gætte på at dem opdatering du forsøgte at installere er på hjemmebrændt medie....

/Claus

Reply to
Claus

Den 27-10-2012, skrev Claus: