Købe LCD kamera -hvor

Jeg skal finde et af de dersens mini mini farve kameraer til 12 v hvor man bare får en linse der sidder på et print.

Er der nogle der har et par gode link man kan shoppe på.

/Carsten

Reply to
SimSalaBim

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er

- Søg på "kamera" i kataloget, der er et enkelt eller 2 uden kabinet, i farve.

-- Thomas

Reply to
Thomas Demant

se under elektronik/ bausatze und module

Mvh. Ole Vedel

Reply to
Ole Vedel

=1 Hvis du ikke kan få linket til at virke, går du ind på den tyske hjemmeside og søger på 150026 Du skal dog handle på www1.conrad.com

-- Med venlig hilsen

Ejvind Andersen Fjern"xx"

SimSalaBim skrev i en nyhedsmeddelelse:402635d5$0$29379$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

man

Reply to
EA 2730

Hej Carsten

"Max" skrev i en meddelelse news:402abfc3$0$30085$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

man

Hvad kræver det at få et sådant kamera sluttet til en computer via usb? Kunne forestille mig at det er ret omstændigt?

--
Mvh. Jonas Delfs
Freelance webprogrammør: http://delfs.dk

Hej Jonas

Nej, ikke omstændigt, kræver en video til usb box, f.eks. en Trust Surveillance Interface 801 USB Classics, men det vil være nemmere at købe et USB kamera.

"Max" skrev i en meddelelse news:402b2141$0$30065$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Uh - smart. Men sådan et kamera-modul kan vel ikke uden videre tilsluttes denne Trust-box? Jeg skal bruge et prisbilligt kamera der skal filme bevægende objekter på en afstand af 3-4 meter og vise (tidsforskudt) på pc. Hvordan vil sådan et modul klare sig i forhold til et billigt webcam?

--
Mvh. Jonas Delfs
Freelance webprogrammør: http://delfs.dk
Reply to
Jonas Delfs

Hej Jonas

Jo det kan den.

en

Om du bruger et modul eller et webcam kan sikkert være hip som hap. Webcam løsningen er den billigste og mest elegante.