Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

www:tsinding.dk er alle tiders side med gratis diagrammer og manualer. Derfor, hvis i har noget liggende så opload det dertil. I hjælper andre og jer selv.

Børge

Reply to
Børge Larsen

Hej Børge

Er den korrekte link.

"Max" skrev i en meddelelse news:45a75515$0$2097$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Tak for det, du har ret

Børge>

Reply to
Børge Larsen

Idéen er super, men uha, det var da en dårligt skrevet hjemmeside. Firefox kaster den rundt (det hopper rundt, den kan slet ikke fortolke siden.). validator.w3.org kan ikke validere siden for html :-(.

Måske man skulle sende dem en mail, og gøre opmærksom på det :-)

Nå, men heldigvis kunne Epiphany åbne siden.

--
Vh. Georg
Reply to

"Børge Larsen" skrev i en meddelelse news:45a74b6b$0$1357$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Jeg har sendt en del, >800Mb til Tsinding, uden at det er blevet lagt ud på hjemmesiden, og uden at der nogen steder bli'r gjort opmærksom på at der nu ligge service-manualer til så at sige samtlige Canon printer. det er vel at mærke over et halvt år siden. Jeg er færdig med at støtte dem, tror den er skindød.

Hvis man virkelig vil ha' mulighed for at finde et diagram/servicemanual, så prøv

. Det kræver at man registrerer sig, men koster ikke noget. Det er selvfølgelig meget velset hvis man bidrager med upload. Ved request af SM/diagram, er der MEGET stor sandsynlighed for at det bli'r uploadet inden længe.

mvh Ebbe

(skovgaard på sharefx )

Ebbe [7000]

Der ligger da masser af Canon diagrammer på siden. Jeg sendte i går ved 18-tiden et Beocenter diagram, og det var tilgængeligt i morges, så det kan vel ikke gøres hurtigere. Mvh. Jørgen.

Reply to
Jørgen Christensen

"Jørgen Christensen" skrev i en meddelelse news:45a8c59e$0$184$ snipped-for-privacy@dreader1.cybercity.dk...

tilgængeligt

Så har han alligevel oppet sig den gode Thomas. Det skulle kun glæde mig. Hvis det er en hel serie af Canon printere, så er det dem jeg har sendt på han's ftp server. Måske man skulle kigge forbi ved lejlighed.

mvh Ebbe

Ebbe [7000]

"Ebbe [7000]" skrev i en meddelelse news:45a7d57d$0$6695$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Hvordan kan du sige at Sharefx er gratis?? Såvidt jeg kan se koster det 15 USD

Børge

Reply to
Børge Larsen

Børge Larsen" skrev i en meddelelse news:45ab3b21$0$46362$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Det gør det ikke nej. Adgangen til arkivet ( ftp ) koster 15 US$, men adgangen til hjælp medlemmer>medlemmer imellem er gratis, og de fleste ligger alligevel inde med alt indholdet fra ftp-serveren.

mvh Ebbe

Ebbe [7000]