K: Solid state, 3-30VDC / 250VAC ca.3-5A

Hej Alle.

Ved ikke om dette er markedsgruppen til komponenter ?! Men jeg savner 1 stk af subj.

-Bo Andersen-

Ved direkte mail fjern '_no_spam'

Reply to
Bo Andersen

"Bo Andersen" skrev i en meddelelse news:45d1dba4$0$48096$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Jamen, du har ret, men derfor har jeg muligvis sådan en fætter alligevel, 10 amp. Jeg ville have skrevet til dig, men der måtte jeg godt nok opgive. Som jeg forstår det, så er der overhovedet ikke noget navn på, når jeg fjerner, hvad du skriver.

Erling

Reply to
Erling Nansen

Hvor svært kan det være ? :