Jostykit JK08

Hej,

Jeg har en gammel men fungerende Jostykit JK08 timer liggende, som jeg gerne ville ændre tiden på. Diagrammet er bortkommet, men måske er der nogen der har det liggende eller har Jan Soelbergs Anvendt Elektronik bøger, hvor det også er i. Jeg ville blive meget glad en eller anden ville scanne det og sende det til mig.

På forhånd tak,

Jens.

Reply to
Jens Munk

I AEe bogen er JK08 er et lysrelæ hvorimod JK10 er en foto hobbytimer er det ikke den du mener?

Wiljan

"Jens Munk" skrev i en meddelelse news:3f76bc35$0$97178$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

gerne

det

Reply to
Wiljan

Jo selvfølgelig - JK10 en fototimer. Har du diagrammet til det?

Jens.

det

Reply to
Jens Munk

Jeg har det, og det er på vej (scanner i øjeblikket).

Men næste gang, så svar lige under det du svarer på, Det gør det hele lettere at læse, når man ikke skal springe op og ned i teksten.

Poul Erik Fjern cykel i adresse

--
                                        == __o
Poul Erik Lindaa   === _'\

Glemte lige komponent listen. Den kommer her.