Køb af CCFL til 12" G4 Powerbook

Hej. Backlight p=E5 min 12" Powerbook er r=F8get, s=E5 jeg vil skifte p=E6ren. Men hvordan finder jeg ud af hvilken p=E6re der passer til? Og hvor kan man k=F8be en s=E5dan?

Mvh.

Morten

Reply to
usenet

Nu er det jo næppe pæren der er defekt, men derimod snarere inverteren (dvs. strømforsyningen til den), så den bør du nok skifte istedet :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse

Jeps , og jeg har set en del hvor der sidder en SMD Sikring på selve inverter printet eller lige efter "strømforsynings delen" på main board ( lige inden for strømstikket) vær at checke

-- Venlig Hilsen Michael Meidahl Jensen snipped-for-privacy@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk

Reply to
Michael Meidahl Jensen

Ah. Tak for det. Der findes b=E5de inverter cable og inverter board reservedele til salg p=E5 nettet, jeg starter med kablet :-)

Nu pr=F8ver jeg selv at g=F8re det, men findes der generelt nogen der kan udf=F8re s=E5danne operationer mod betaling? Apple (eller partnere) skal have mindst 4000 for at g=F8re det, og s=E5 erstatter de hele LCD'en (som jeg kan se virker fint).

Mvh.

Morten

Reply to
usenet