Små passive højttalere i kabinet

Hej,

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder et par små billige passive højttalere i kabinet? Jeg skal bruge dem til at lave lidt musik med en gammel autoradio i en campingvogn, og kravet til lydkvalitet er ikke særlig stort.

Mvh. Jesper

Reply to
Jesper Kristensen

Jesper Kristensen skriver:

Definer billige ! Nærmeste genbrugsstation kunne være et sted at starte. Eller Thansen

Tja, helst ikke over 300 kr. for to stk.

Hmm... jeg kan ikke rigtig få mig selv til at gå ud at rode i skrotdyngerne, selvom du sikkert har ret :o)

Har jeg prøvet. De har kun indbygningshøjttalere.

Mvh. Jesper

Reply to
Jesper Kristensen

Jesper Kristensen skriver:

Der findes meget godt. Har i ikke en "klunsecontainer" ?

Jo og 12 stykker træ, lidt skruer og lidt lim. Evt et stykker træ og en sav. Trykimpregnedrede ru brædder koster 2,6 kr/m i 10x100 mm. Der skulle nok kunne blev til et sæt højttalere incl sav og Thansen speakers til 199 kr.....

Ellers prøv Harald-Nyborg varenummer 9704

Jeg er for doven...

Øhh... er det en stereohøjttaler med fælles basenhed eller bare en 3-vejs højttaler?

Mvh. Jesper

Reply to
Jesper Kristensen

Jesper Kristensen skriver:

Jeg gætter på at der er 2 ens i kassen, når du åbner den....

Så nærmeste loppemarked da. Der kan du snildt få et par højtalere for under 300,-.

/Andreas

Reply to
Andreas Kleist Svendsen

Jeg har da sådan et par stykker. Der følger endda radio med cd-spiller med. Det dyreste bliver muligvis portoen. Det virker skam.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen

Hej Karsten, hvor bor du?

/Jesper

Reply to
Jesper Kristensen

Eller hvad med et af de små passive sæt PC-speakere. Dem der er beregnet til lydkort med indbygget udgangstrin. De kan da ikke koste mange håndører. F.eks. sådan et sæt her til en go' 50'er.

Ulrik Smed
Aarhus, Denmark
Reply to
Ulrik Smed

108kr i fragt!! Nogen ville kalde det badrageri.

Mvh Roberto

Reply to
Roberto Saldo

Jeg bor i Nordvestrsalling i nærheden af Glyngøre.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen

Det også et endnu bedre råd.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen

Nu er det jo ikke mig, der fastsætter taksterne, men som Ulrik siger, så er ddt nok billigere at gå hen til den nærmeste shop, der har sådanne på lager.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen

"Roberto Saldo" skrev i en meddelelse news:d9dpvq$dmt$ snipped-for-privacy@news.net.uni-c.dk...

Også når det skal sendes fra Svenskerland?

Reply to
Brian Axelgaard

Hej,

"Brian Axelgaard" wrote in news:42bb3455$0$31794$ba624c82 @nntp06.dk.telia.net:

Ja absolut, det burde kunne gøres for under det halve.

--
Venlig hilsen,
Søren