Hjælp søges ang. CPU

Fik ved et sort uheld knkkket et ben på min P4 2,6 CPU, og skal nu have købt en ny, men jeg aner ikke om det er en 800 eller you name it, alle oplysninger er i PC'en.

Ville gerne være sikker på at få noget der passer i denne ALDI-PC der nu har et lille år på bagen, men desværre har Medions salgskonsulent ikke ligefrem satans travlt med at ringe mig op, og supportafdelingen er åbenbart ikke interesseret i at give mig den fornødne oplysning så jeg kan handle andetsteds.

Hvad i hulen gør man?

Mvh. Finn

begin 666 cry.gif M1TE&.#EA#P`/`*$``````+V]O8RM_P#__R'_"TY%5%-#05!%,BXP`P$````A M^00!```!`"P`````#P`/```"-XP-F1`N%B0,8JP,'X2I1%8J5UCV2FERH, M;N0.*"2+]HDJHV.-LA:HV78#WE!2W'10#:6B40``(?D$`0```0`L``````\` M#P```C:,#9G'D0+A8D#&*L#!^$J416*E=8]DII

Reply to
Finn Holbek

Lære at skrive i den rigtige gruppe, samt at behærske sine indlæg... og til sidst IKKE vedhæfte binære filer i andet end dertilhørende binære grupper, da dit indlæg vil blive soteret fra på de fleste news servere, samt clienter.

FUT:dk.edb.hardware eller dk.edb.hardware.bundkort

VH Lars Molnit

Reply to
Moller

og

samt

Hmm - det er vel et elektronikspørgsmå hvis vi snakker om at lodde et nyt ben på?

/Anders

Reply to
Anders F

Til gengæld er det vist at overdrive at oprette 3 tråde! /A

Reply to
Anders F

nyt

Men det er ikke lode han spørg om, men hvilken CPU han kan bruge i stedet.

Samt at vedhæfte binære ting osv... jow jow, han har virkelig brugt alle kunstens regler i at mange slet ikke ser hans indlæg osv.

VH Lars Molnit

Reply to
Moller

Vedhæfte binære ting? Hvad snakker du om? /Finn

Reply to
Finn Holbek

Filer... Du "må" kun poste filer i specielle binære grupper, f.eks. dk.binaer Og nu vi er igang så kan jeg gentage at det er den forkerte gruppe...

FUT: dk.edb.hardware

Brian

Reply to
Brian Lund

Finn Holbek skriver:

Læg mærke til at du ikke kan se det indlæg Lars Molnit oprindeligt svarer på.

Binære vedhæftninger er ikke tillad i tekst grupper og TDC sorterer dem hårdt fra. Indlæg i tekstgrupper med binært vedhæng bliver kort og godt slettet.

Jeg har bestemt ikke postet vedhæftede filer. Aner simpelthen ikke hvad i snakker om (!)

Jeg har stillet et spørgsmål her i gruppen, i håb om at komme i kontakt med en ekspert der evt. kunne vurdere om omtalte CPU kunne reddes. Dette er oven i købet sket, så hvad er problemet?

Mvh. Finn

Reply to
Finn Holbek

Måske du har gjort det ubevidst, eksemplevis et V-card, en smiley (emoicons i outlook), evt fordi du hsendt det som html og ikke som ren tekst.

Faktum er at TDC's servere har sorteret dit indlæg ud, formodenligt fordi der er et eller andet "snavs" ved det, noget som Lars Molnit har kunnet se via Sunsiteserveren.

Mystisk, har ikke tidligere været ude for den type problemer, men fred være med det. Har ligesom alvorligere problemer at bakse med pt. Mvh. Finn

Reply to
Finn Holbek

Du har vedhæftet en fil der hedder cry.gif og er på 613 bytes i dit første indlæg.

Reply to
HKJ

Aha, det kan jo tyde på at systemet har reageret på en grædende smiley.., bare lidt sært at jeg ikke har oplevet det i de nyhedsgrupper jeg plejer at bruge? Mvh. Finn

Reply to
Finn Holbek

Finn Holbek skriver:

Det er din outlook der sender "emoicons". Slå skramlet fra, eller gør det fornuftige og skrot outlook helt !

Som nævnet andetsteds, så er det en fejlopsat OEQuoteFix der giver problemet.

Finn: Højre-klik på OEQuoteFix ikonet, vælg 'Show Dialog' og fjern V'et i 'Emoticons', så opfører den sig ordentligt.

--
signing off.. Martin Sørensen
Reply to

"Martin Sørensen" skriver:

Nå, det er sådan de hedder.

Kommer det ikke af sig selv, når man siger "kun text" til nyhedsgrupper ?

Outlook er noget fanden har skabt !

Hej Klaus

Nej, det er brugerne.

Jeg takker mange gange for hjælpen. Vil nødigt være kendt for at spamme seriøse nyhedsgrupper sønder :-) Mvh. Finn

Reply to
Finn Holbek

Tjo bum bum, kunne selvfølgeligt nøjes med den webbaserede udgave, men det er jo svært at lave om på sine vaner.. Mvh. Finn

Reply to
Finn Holbek

Finn Holbek skriver:

Må jeg komme med et godt forslag til at ændre dine vaner med ?

Men en oldgammel Netscaper 4,51 på dansk og brug newsdelen derfra. Den er suveræn i forhold til OE i næsten alt: Næste ulæste meddelelse får du ved tryk på "n". Marker alle indlæg i en gruppe læst, tryk "g". Vil du læse indlæg der refereres til i header er det blot at trykke på talrækken øverst (mit indlæg til dig var nummer 11 i rækken). Ingen virusfarer !

Jeg kan blive ved.