Golf

selvom

Mon ikke noget radar tracking eller laser er bedre.

--
mvh/rg. Christian
Reply to

Hey....

Jeg sidder lige og keder mig, så kom jeg til at se tilbage i gruppen på noget RF-ID, og så tænkte jeg GOLF....

Hvis man kunne putte sådan en RF dims inde i en golfkugle, og så lave en Tracker til den, så kunne man blie mange millionær... (ved dog ikke om det findes) Men problemer ligger i når der bliver hammeret til sådan en kugle, så selvom den er støbt direkte omkring chippen, så tror jeg den smadre det.... mener sådan en kugle bliver helt oval når den får basket....

Nogle der har tænkt over den terori ??

man kunne evt, bare lave den med en svingningskreds. men det er svært at holde styr på....

-- Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på ->

Kasper

Hvor hurtigt flyver et jord til jord missil ?

evt.

Hvis det er det der er problemet kan jeg godt se det. Jeg troede det var til tracking i luften.

--
mvh/rg. Christian
Reply to

Måske dette kan give inspiration.

--
mvh/rg. Christian
Reply to

Hey

Men der er lidt forkskel på størelsen af et missil og en golfkugle

-- Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på ->

"Christian B. Andresen" skrev i en meddelelse news:3f0e8982$0$83046$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

til

Reply to
Kasper

UPS jeg glemte linket :-) her der det.

mvh/rg. Christian
Reply to
Christian B. Andresen

Hej Kasper,

Hvad med en klat (selvlysende?) maling, eller er det for low-tech ?

--
Venlig hilsen,
Søren

Hej Kasper,

Og hvordan vil du regne med at bevare de egenskaber ved golfbolden du har betalt så dyrt, hvis du bygger noget ind i den ? Jeg er ikke ekspert i golf (Gentlemen Only Ladies Forbidden), men tvivler på at du kan bibeholde den rotationelle balance, for ikke at tale om det nærmest umulige i at lukke den igen.

Er der ikke et nummer på ?

Er det ikke en af fornøjelserne ved golf, at rende rundt i rough'en ? (Det er der ellers mange de gør jævnligt, så det vil jeg da tro ;)

Ja, et jævnt tyndt lag spraymaling af en art der ikke angriber skallen (måske svært hvis den er tefloncoated).

Og ødelægge fornøjelsen ved en tur i moder natur ? ;) Kan man ikke bare øve sig med billige bolde og så vente med de dyre til man kan ramme ?

OK, men det skulle nok indsættes ved fremstillingen af boldene, det er jo en hel videnskab der er indbygget i sådan en djævel.

--
Venlig hilsen,
Søren