god kontakt ( trylle creme )

Hej

Er her nogen der kender til noget Kontakt "creme" som man kan sm=F8re p=E5 for at sikre god elektrisk kontakt ?

Jeg har et lille problem med noget str=F8m., ja der er lidt for meget. :-/

en stik samling bliver for varm, n=E5r jeg kommer op p=E5 50-60 A. s=E5 jeg bliver nok n=F8dt til at lave en samling der bliver sp=E6ndt sammen. og der vil jeg gerne sikre mig en ordentlig kontakt.(m=E5ske med trylle creme ) (det kommer direkte ud af et rel=E6, s=E5 jeg bestemmer ikke selv den ene kontaktflade :-/ )

Martin

Reply to
martin

"martin" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@r2g2000yqm.googlegroups.com... Hej

Er her nogen der kender til noget Kontakt "creme" som man kan smøre på for at sikre god elektrisk kontakt ?

Jeg har et lille problem med noget strøm., ja der er lidt for meget. :-/

en stik samling bliver for varm, når jeg kommer op på 50-60 A. så jeg bliver nok nødt til at lave en samling der bliver spændt sammen. og der vil jeg gerne sikre mig en ordentlig kontakt.(måske med trylle creme ) (det kommer direkte ud af et relæ, så jeg bestemmer ikke selv den ene kontaktflade :-/ )

Martin

Det er er kun ét at gøre: Vælge en kontaktsamling, der kan bære strømmen uden at blive varm - sådan.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

martin skriver: