Fra Eagle 4.6 til 5.6 ????

Efter jeg har opdateret til 5.6 kan jeg ikke finde ud af at lave "Polygon" til at "fylde mellemrummene ud med kobber-øer" for at spare lidt på etsningen.

I den gamle version tegnede jeg med Polygon-værktøjet rundt langs printets kant, og så lavede den automatisk disse øer - nu laver den bare en punkteret linie rundt langs kanten.

Hvordan for man i version 5.6 lavet disse "øer" ?

Mvh Ksor

Reply to
KS

Du har vel altid skullet trykke RATSNEST efter omridset er lavet.

Det gør jeg i min 5.2.0. Det er ikke automatisk vist, men kommer vel også efter AUTO

Christen

Reply to
Christen Fihl

"Christen Fihl" skrev i meddelelsen news:4b2222f0$0$56776$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

DET synes jeg nu ikke jeg har gjort, men det virker i hver fald nu med RATSNEST

Tak for det

Mvh KSor

Reply to
KS