Fjernstyrede biler her i gruppen?

Hej!

Hvis man har spørgsmål om fjernstyrede biler, kunne det så foregå i denne gruppe?

- Klaus

Reply to
Klaus Jensen

tjah, hvis det er elektronik er det vel helt fint, men hvis det breder sig til styretøj og fjedre er det nok ikke her, du finder experterne...

Det er egentlig noget vejledning inden køb jeg er ude efter, og det kniber med at finde en passende gruppe. Det kunne se ud til jeg må ud og se om jeg kan finde et forum et sted, hvor folk med den hobby samles. :)

Reply to
Klaus Jensen

Klip

Jeg er enig i Bo's kommentar.

Rette gruppe: Det vil sikkert være gruppen dk.fritid der er den mest passende. Alternativer kan ses på oversigten over danske grupper, på

Men du kan jo arbejde på at få en gruppe oprettet specielt til formålet.! Hvordan du gør det kan ses via samme side.

Mvh. Jørgen

Reply to
Jørgen Rasmussen

Du kan evt. prøve at kigge indenom

de har et forum hvor du kan stille spørgsmål om biler..

/ Thomas

Reply to
Thomas Mørch

"Klaus Jensen" skrev i en meddelelse news:chfg9v$6ih$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

dk.admin gruppen foreslåt at man stiller spørgsmål i dk.dritid gruppen. Regn ikke med at få svar der.

Jeg stillede foreslag om en gruppe til RC folket, men stemningen er ikke til det.

Jeg kan dog varmt anbefale news:de.rec.modelle.misc som godt nok er en tysk gruppe men det er da bedre end det latterlige foreslag fra dk.admin gruppen :o)

-- Tom

Reply to
Tom

Jeg ville ikke holde mig tilbage for at gå ned i en rc-hobby forretning og spørge om råd og vejledning. For det meste er de vældig flinke at snakke med. Og kommer du på et tidspunkt hvor der ikke rigtig er nogen kunder, kan man få en lang snak med dem om hvad man bør købe og hvad man skal holde sig fra.

Sådan er det i hvert fald hos Lars i I.C. Communication i Folehaven i Valby.

- Lars (der ikke har andet tilhørsforhold end at være kunde hos ICC)

Reply to
Lars Kristensen

no.fritid.modellhobby fungerer også med æøå... ;)

Men den tyske er nok mere alsidig. uk.rec.models.* og rec.models.rc.* er også muligheder.

Henning.

Reply to
Henning

Andet kan jeg ikke sige.

Mvh Jacob

Reply to
Jacob

Hej

Prøv evt. grupperne :

dk.fritid no.fritid.modellhobby no.hobby.diverse

Prøv også :

Eller søg på google ..

Mvh Lui

"Klaus Jensen" skrev i en meddelelse