Eagle PCB, hjælp

Hej

Konstruktionen (100W 60cm PA-trin) på dette site:

indeholder et print-udlæg
Jeg har hentet dette print-udlæg samt Eagle PCB og kan fint åbne print-udlægget. Men hvordan får jeg printet dette 2 sides print ud på 2 sider i sort som kan anvendes i belysningskassen?

Hilsen, Brian

Reply to
Brian

Svaret sådan i dk.fritid.hamradio :

Før du vælger udskriv pcb, da kan du fravælge diverse lag (næst øverste venstre knap med forklaringen "Display" når musen holdes over).

Vælg kun lag 1(top) eller 16(bottom) på skift

Sort, så tror jeg du skal fortælle printeren (print dialog) kun at bruge sort/hvid udskrift Ellers får du rød på den ene, og blå på den anden

Christen

Reply to
Christen Fihl

Nu har jeg ikke kigget på den specifikke fil, der omtales, men normalt skal lag 17 og 18 også med til både top og bund. Altså 1-17-18 for top, og 16-17-18 for bund.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Jeg har heller ikke kikket, men det er korrekt at 17+18 altid skal med, ellers er der ikke mange øer at lodde på

Reply to
Christen Fihl