Eagle Cad software, ude til fordel fro??????????

Jeg har i flere år brugt Eagle til print og diagramtegning. Og været udmærket tilfreds, men der er ikke meget Windows over det. Jeg har notop lige investeret i 3 program pakker fra tyske ABACOM. Det er front designer et program til prof design af frontplader skalaer osv. Sprint layout til print design. Og S Plan til diagramtegning.. Det er utroligt let at arbejde med, let at fremstille egne biblioteker. Eneste mangel er måske at sprint Layout ikke kan autorute fra kredsskemaprogrammet S Plan. Men der var Eagle nu heller ikke nogen ørn. Demoer kan downloades fra: WWW.abacom-online-de Ved installation kan der frit vælges mellem, tysk, fransk og engelsk. De kan godt købes i DK, men jeg kan anbefale at købe direkte og spare ca. Kr. 200 pr program. Programmerne koster ca. K. 300,00 pr. stk. Alt dette til behagelig orientering for de elektronik interesserede.

M.v.h.

Børge

Reply to
bl

"bl" skrev i en meddelelse news:4432b060$0$200$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Hvordan er autorouteren i fuld versionen? mvh søren

Reply to
dsfdf

"dsfdf" skrev i en meddelelse news:4432d398$0$27550$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Jeg bruger den ikke:

Børge

Reply to
bl

bl skrev:

Hej

Så nu har jeg prøvet det, vi ikke særligt begejstret, syntes det har mere karakter af et tegne program(er) en et egentligt print design program. Men det er sikkert meget anvendeligt og super hurtigt til meget små opgaver.

Hilsen Mikkel

Reply to
Mikkel Lund

Hej Børge

Vil det sige at der ingen forbindelse er mellem print delen og diagramdelen ?

Etter det jeg kan se finnes det ingen DRC eller netlisteformat, men jeg kan jo ta feil?

Med hilsen Arne Offenberg

Reply to
Arne Offenberg

Hej Arne

Hvad skal man så med det, så er man jo ikke nået længere end til lysbordet og Alfac striberne :)

Jo, jeg kendte engang en fyr, der tegnede print i "worlddefect", og det var lidt lettere at rette i end Alfac printene.

Helt riktig, Men hvilket program har den laveste terskel, og kan mest? Tja min Hiwire kan det meste, er utrolig lett å lære seg, koster penger, og kan kjøres på en 386.

Min gamle versjon har ikke koordinater for pick and place maskiner, men der finnes det heller ikke noen industriell standard, så jeg lager det likegodt selv.

Arne O

Reply to
Arne Offenberg

Ja, det virker noget gammeldags og uproduktivt. Men jeg går også ind for at vi genindfører trækøllen og langskibet. Så er der nok færre, der kommer til skade, hvis der skulle blive krig :-)

Bo //

-fredag/rødvin

Hej Bo

Ja, men det er ikke det jeg syntes er problemet, problemet er at man ikke får reduceret fejlmulighederne.

Fredag ja, rødvin nej, godt øl ja :)

Hej Max,

"Max" wrote in news:4436cb7b$0$84041 $ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk:

Hvad er der nu galt med Whiskey ;)

Tak for sludderen forleden, jeg har fundet et par C.I.-brochurer som din medarbejder måske kunne være interesseret i og når jeg lige får nørklet mig sammen til også at finde en C4 kuvert og et af postdanmarks dårligt klæbende klistermærker sender jeg den til din privatadresse - jeg sender også lidt info med jeg har skrabet op omkring mulighederne - forhåbentlig i løbet af ugen der kommer.

Hils familien :)

--
Regards,
Soeren

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:4436c777$0$11660$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

"Jeg ved ikke hvordan 3. verdenskrig vil blive udkæmpet. Men 4. verdenskrig vil blive udkæmpet med køller."

Citat: Albert Einstein

:-)

--
mvh Uffe
Reply to

Kan du gi meg mer opplyssninger?

Med hilsen Arne Offenberg

Reply to
Arne Offenberg

"Arne Offenberg" skrev i en meddelelse news:44384791$0$15783$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hvis du mener hvor jeg har det fra? Det Bedste, spørg mig ikke fra hvornår. Men det er minimun 20 år siden :-)

Fandt denne side:

Hvor dette står: "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Hvis du spørger hvorfor det vil blive med køller? Fordi menneskeheden vil blive bombet tilbage til stenalderen. (Got nuke's? Let's nuke them all.)

--
mvh Uffe
Reply to