DCF77

Hvor kan man købe en lille DCF77 modtager til indbygning? jeg skal bruge digitalsignalet til at smide ind i en CPU, så jeg er interesseret i en modtager på en stump print med antenne.

Alternativet er at rippe noget fra et ur fra den lokale isenkræmmer, men er det til? jeg har ikke lukket nogle af dem op for at se hvad der er inden i.

Peter

Reply to
Peter Andersen

Hej Peter

Jeg har tidligere købt dem hos

men ved ikke om de stadigvæk føre dem.

Du har ret

Men det ville jo være nemt hvis en eller anden havde den her i Danmark. RS har ikke noget i den retning så vidt jeg kan se, underligt.

Peter

Reply to
Peter Andersen

Hej Peter

"Besværret" er da det samme om man handler hos Conrad eller hos RS :)

Prøv om Brinck har noget liggende.

"Peter Andersen" skrev i en meddelelse news:47aca700$0$90273$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Wind