COMPUTER WAKE UP ON MODEM RING

Nogen der ved hvordan det virker ? BIOS er sat til WAKE UP ON MODEM RING. Men der sker ikke noget.

Kræves kun puls på pin 9 (ring indicator) fra modem ?

- hvor lang ? Kræves ATRINGING kommando ? Begge dele ?

-- Mvh, Michael Lindgaard

Reply to
Michael Lindgaard

Hey...

nu kender jeg ikke dit udstyr..

men har hørt noget om at palm butler ikke kan pga, den skal have over 9V i et stykke tid... pga støj ikke skal tænde pc'en.... og palmbutleren giver vidst kun 5v ud...

Reply to
Kasper

"Kasper" skrev i en meddelelse news:3f7b283e$0$142$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Min Palmebutler kunne da godt tænde min PC!

Carsten

Reply to
Carsten

"Kasper" skrev i en meddelelse news:3f7c4478$0$169$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Ok! Men så meget fremtid er der da heller ikke i Palmebutler mere.

Det virker på et ASUS bundkort med et 3Com netkort.

Carsten

Reply to
Carsten

">

oki... men det er åbenbart et problem med nogle bundkort, når et større computer firma i dkk arbejder på at lave en løsning....

kasper

Reply to
Kasper