Clock Multiplier

Hej Jeg leder efter en clock multiplier alá ICS502, datablad (59kb) er her:

Problemet med denne er at den kun fås som SOIC-kreds, og jeg er ikke videre glad for smdlodning. Jeg har googlet løs uden noget resultat.

Mvh Gert

Reply to
Gert

Du kan googl herfra til enden af InterNettet. Du finder INGEN nye komponenter, der kommet i non-SMD udgaver.

Der er een løsning pådet: lær at lodde.

Jeg lodder normalt 208 benede 0.5mm quadflatpacks, uden problemer. Det kræver træning, men lader sig gøre. Det virkelige stop kommer først ved BGA kredse :-((

Det er vel ikke lodningen der er svær, men det man skal lodde det fast på. Det skal være i orden.

Som jeg så læser indlægget, så er det jo som hjemmefusk, og så er det vel print som er hjemmegjort, og det er ikke lige den kvalitet vi alle kan lave så man kan lodde en 0.5mm fast uden at det går helt i lort. Alm. SMD er intet problem, selvom det er hjemmegjort print.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Det er jeg også mere eller mindre kommet frem til.

Jeg kan godt lodde, også SMD, men jeg kan bare ikke lide det, men jeg må vel affinde mig med det :( Nu gælder det bare om at finde kredsen i DK. Ku' ikke umiddelbart finde den hos ELFA eller el-supply.

--
Gert
Reply to