BR873

Hejsa

jeg er ved at rode med PICs og har derfor investeret i brincks BR873 pic-demostration board med indbygget brænder

nogen der kender nogen goe programmer der virker med dette board i win2000 ..

jeg sidder i øjeblikket og roder med IC-Prog 1.05C, men kan ikke rigtigt finde ud af hvilken config. jeg skal bruge for at få den til at virke...

det er en PIC16F84A jeg skal brænde.

Hilfen bitte :)

Mvh. René

Reply to
René Andersen

Hey

Det er et proggy her :

men ved ikke om det understøtter brænderen på dit board ):

Kasper

Reply to
Kasper

nej det er jo nemlig det :) og hvis jeg bare viste hvad config jeg skulle køre med var det lidt lettere.. men brinck har nada service på software.. såååh gæt en hest

Reply to
René Andersen

000

igt

=2E..

Hej Ren=E9

Google kan v=E6re en god hj=E6lp:

Br 873. PIC-demonstration board:

Citat: "... Programmerings software kan hentes p=E5 denne side:
..."

-

pic / microprocessor begynders=E6t:

mvh/Glenn

Reply to
Glenn Møller-Holst

000

igt

=2E..

Hej Ren=E9

Her er lidt mere information:

Beginners checklist for PICs:

[God information] Starting with PICmicro controllers intro, first steps, tips, links, etc. (C) 2002 Wouter van Ooijen ( snipped-for-privacy@voti.nl)

-

Piclist.com hovedadresse:

[God] PIClist:
PICList Projects:

The Weeder Frequency Counter PIC 16F84 port by Peter Cousens

gputils GNU PIC Utilities

-

PIC Micro Robotics

Pic Micro Autonomous robot

-

Hardware:

PIC16F877, PIC16F877a kan k=F8bes "billigt" her:

(venstre =F8verst) Elektronik -> Computer-IC'er -> Microcontrollere ->=20 N=E6ste side ->

PIC16F8X, FLASH, 14-Bit Word Architecture Family, 10b A-D, BOD Pris: 112-134 kr.

Billig sokkel til PIC16F8XX - husk benantallet: Elektronik -> Halvledere, tilbeh=F8r -> PLCC fatninger -> =F8konomimodel =

(hulmontering)

Dyr SMD sokkel til PIC16F8XX - husk benantallet: Elektronik -> Halvledere, tilbeh=F8r -> PLCC fatninger -> Overflademonter= ing

mvh/Glenn

Reply to
Glenn Møller-Holst

Hej René

Google kan være en god hjælp:

Br 873. PIC-demonstration board:

Citat: "... Programmerings software kan hentes på denne side:
..."

det er netop det program jeg har hentet.. men hvad hvordan skal det indstilles så det passer med mit board ??

Mvh. René

-

pic / microprocessor begyndersæt:

mvh/Glenn