Hvor købes dette stik?

Hej

Er der nogen som ved, hvor man kan købe løse stik til de eksterne

5.25" USB 2.0 kabinetter, som Zitech sælger?

Det er egentlig bare et PS2 musestik, med en bredere midterflange, men et musestik kan godt gå i.

Jeg tror bare ikke, at man kan bruge et museledning, fordi strømmen er

2 amp.

Claus

Reply to
Claus Tersgov

Uheldigvis faldt Claus Tersgov over tastaturet og skrev derved følgende:

Nåh, det fandt jeg selv ud af. Det er bare et Mini DIN stik.....

Claus

Reply to
Claus Tersgov