Timetæller

Hej

Er der nogen som der ved hvor man kan få fat i en timetæller til ok pris, tælleren skal tælle når den tilsluttes 230v.

Mvh

Carsten

Reply to
Carsten

Ja, det ved jeg, men jeg ved ikke hvad DU synes er "en ok pris"

Radioparts har en til 175 kr + moms. varenummer 854-346

Hej Carsten

Der findes nogle typer der bare er et glasrør som en US sikring hvor der er en streg hvorpå man kan aflæse timer i brug, jeg tror det er den billigste løsning.

"Carsten" skrev i en meddelelse news:438de56f$0$67261$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Hvis du kan nøjes med 24 timer så brug et alm tænd/sluk ur sæt det til midnat for at nulstille !!

The MANN

Reply to
The MANN