ang https://www.onsemi.com

ville høre om der er nogen der har prøvet at få samples igennem her??? eller anden erfaring med siden

leder nemlig efter MJL4281A / MJL4302A og der ka jeg åbenbart få 25 af hver?? for 21$

det er vidst ik nogen steder i dk de 2 ka fåes.. desvære

hilsen klaus

Reply to
k.h

Jeg har fået samples fra On uden beregning. Men de blev også sendt til min arbejdsadresse, projekt F.U.S.K.

Kai

--
Kai Harrekilde-Petersen
Reply to

Det lyder godt. Så laver jeg lige en bestilling derfra om 14 dages tid ca. Men låner et visa kort da jeg ik selv har et

klaus

Reply to
k.h

Hvis du kan købe dem gennem et firma, så prøv at spørge hos EBV.

Det er flinke folk, som distribuerer ON semi i DK.

Mvh Rasmus

-- Fjern fisken i min email adresse

"k.h" skrev i en meddelelse news:434301d9$0$67259$ snipped-for-privacy@dreader2.cybercity.dk...

Reply to