Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

asinkhroni kavezni motor i kond
Naime, jasna mi je teorija rada i zasto se stavlja kond na monofazni motor, ali mi nikada nije bilo jasno kako odrediti velicinu konda da budem siguran da je to to..... i ono drugo, dali takav motor...
3
3

P: Motorola mjerna stanica R2600B
Prodajem navedeni ure=F0aj

Tinjalica
Znamo da ako smo potpuno izolirani od zemlje mozemo slobodno dirati zicu pod naponom tj.fazu i nece nam biti nista. Zato ptice bezbrizno odmaraju na zicama dalekovoda. Sad mene zanima kako svijetli...
19
19

Trazim tranzistor DTA114EK
Kupujem tranzistor DTA114EK Pitao sam u Zagrebu po trgovinama (Elmatis, Electronic center itd) ali nitko nema navedeni tranzistor. Na¹ao sam ga u Farnellu ali nisam jo¹ ni¹ta naruèivao preko neta....
6
6

ISDN for (lazy) dummies
Dobio sam Fritz!X USB ISDN kutiju, ima 4 telefonska prikljucka. Da li se od toga moze napraviti mala kucna centrala koja bi se prikljucila na obicnu analognu telefonsku liniju - nemam ISDN :-) Naime...
3
3

Cross:P: Sklopnik ISKRA KO-22E
Zagreb-Jarun, ponude na:

Cross:P: 3 metalne kutije za ureðaje
Zagreb-Jarun, ponude na:

DIL40 heatsink
jel se moze to nabaviti gdje u hr? naravno trebam i adhesive thermal tape za zaljepiti na chip... na ebayu nista ne nalazim... pozdrav
28
28

P: poslasticu adaptor 3V-12V
AC-DC adaptor kao ¹to je vidljivo sa slika od 3V do 12V, ali nemam kabel, ali sredit æete to vi. Radi siguran sam. 15kn zagreb-staro trnje 091/504-5311 098/180-1922
1
1

P: Peltier-e 91W max, 40x40mm
Dimenzije: 40x40x3.9mm Umax=15V Imax=6A DeltaT=67 C R=1.9 - 2.2 Ohm npr, moze ih se koristiti s 12V napajanjima za racunala, ili s reguliranim napajanjem do maksimalnih vrijednosti napona i struje,...

rije¹avam se transformatora i step motora
ako nekom treba za ne¹to imam jednu kutiju punu raznih transformatora, prigu¹nica , stepmotora raznih vrsta od printera do disketnih i optièkih pogona. ako nekog zanima nek mi se javi na mail ljudi...

Univerzalna plocica
Imam jedno pitanje, u biti vise njih. Kako se zova ona vec izbusena plocica, ali bez bakra, tj. ovo: Uopce kako se krecu cijene toga, i gdje to ima, jer u ST ih nema, pa da nekog u zg uputim da mi...
19
19

Elektroničko plašilo komaraca
Pozz. Gdje nabaviti neko plasilo komaraca, koje fakar radi ? Neka shema, koja je testirana u praksi :-) ...
25
25

FC - max frekvencija kaveznog motora
Zanima me da li je uobièajeno kod kaveznih motora pogonjenih frekventnim pretvaraèima dizati brzinu iznad nominalne tj. 50Hz? Naime, na jednoj ploèici motora koji se nalazi u turbopuhalu, vidio sam...
23
23

a50l-0001-0096
ima il netko navedeni tranzistorski modul ( fanuc ) ili zna gdje ima za kupi ?? hvala !
3
3