Zracenje

Pozdrav, ovako imam pitanje u vezi zracenja u mojoj sobi..

dakle, od uredjaja imam:

- 2 kompa ("servera"), bez monitora, - rade 24/7 - 2 kompa ("radna"), sa monitorima, 15'', CRT - 2 printera , laserski i inkjet, - rade 24/7 - switch za mrezu, adsl modem/router - radi 24/7 - pojacalo (dovoljne snage, video), zvucnici 2x190W (25cm..., relativno veliki), , radi sve - 24/7 , i gramofon - par ispravljaca, i za lemilicu isto

eto, to je to, planiram se rjesiti par stvari (serveri idu na tavan itd..) ali nemogu se svega rjesiti, npr. radnih kompova, zvucnika itd..

e, sada , navodno dolazi do ionizacije zraka, tak sam cuo, al nekuzim se u tu kemiju.., uglavnom, dal bi tu pomogla kakva ventilacija ? ili nes..

pomozite.., bilo kakva pomoc ili komentari, dobro dosli...

navodno ce mi kosa otpast.., a tek mi je 17god..

HELP....

Hvala

Sve je relativno (za neke je to i logicno)...., za¹to ? Pa poznato je da je
derivacija sinusa kosinus.
Hrvoje Kusulja
hrvoje.kusulja@zg.t-com.hr
http://www.hrvoje-kusulja.tk
Reply to
Hrvoje Kusulja

Vjeruj mi kosa otpada od punice i ¾ene!

Reply to
txx

Ja sam dane provodio pokraj odasiljaca 500kW koji sa 100% modulacije ima

750kW i nisam umro :-) Nis ne brini sve je to u granicama normale...
Reply to
Kresimir Pecnik

nema veze.., zelim sto bolje rjesit situaciju....

[...]

pa to je radio frekvencija pretpostavljam oko 100mhz da si bio kod kod reda velicine gigaherca.... bilo bi ti jako toplo :))))

Reply to
Dre

Napravi dovoljno veliki kavez i spoji ga na radijator :)).

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!?.!

©mrc... :-)
Reply to
mtech

Lol

Stranice, kvadrata od kavea moraju biti oko po metra.

Reply to
TrangOul

uz predpostavku da je radijator na uzemljenju kuce ?

[...]

Bil sam jedanput gost na tornju na Sljemenu. Suze radosnice su mi i¹le kad su me pro¹etali kraj "ormara" na kojima su wattmetri bili ba¾dareni u desecima i stotinama kW :-)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

A tek osjecaj da su oko tebe megavati i megavati (Zakucac, u tunelu na izlazu gdje se skupljaju svi kabeli) :)))

Reply to
TrangOul

Faradayev kavez "radi" ako je stranica kvadrata kaveza 1/4 valne duljine. Za radio frekvencije od 100 MHz to 1/4*(3^8*10m/s)/(10^8 s^-1)=0.75m i uzmes malo manje 0.5m.

Reply to
TrangOul

Znam ja dobro sto je Faradeyev kavez. Ono sto to "lambda cetvrtina" kod toga znaci jest da je to minimalni razmak. Nitko ti ne brani da stavis i sitniji grid, pa zato i pitam zasto bas pola metra? Na kraju krajeva i metalna ploca je "Faradeyev kavez", samo je razmak izmedju atoma metala puno, puno manji od 1/4 lambda - svejedno radi, zar ne?

Reply to
Pale

"Minimalni " haha... htio sam reci maksimalni.

Reply to
Pale

Mislim.... ja sam cuo.... da po nekoj teoriji.... ako pogodis kolika kolicina zracenja i koje frekvencije....usmjerena na pravo mjesto..... moze stimulirati organe bez stetnih posljedica....... mozda kao mikrovalka, ali preciznije.....pa mozda..... mislim ono...."nekaj" i naraste.... Hehehe, baljezgam gluposti......:))))

Reply to
Zok

Odlicno. Za tih lamda cetvrtina sam samo cuo, pa mozes li mi napisati izvod kako se to dobije.

Reply to
TrangOul

da i ja mislim..., nemoj tak nes pisat..., molim te...

[...]

ma uglavnom..,kaj da si napravim u sobi ?

[...]

Nista, nece ti nista biti. Kad bi ti moglo nesto biti od svega toga, onda se uopce ne bi sve te stvari pustale u prodaju, odnosno postavljeni su standardi takvi da ti nista ne bude. Ne trebas nista brinuti.

Reply to
TrangOul

Vise stete ces imati od buke. Probaj napraviti da to bude cim tise.

Reply to
fire