Zaustavljenje DC motora

Imam dc motor(znaci ima stalni magnet), ovisno kako spojim polaritet u tom smjeru vrti. Kako taj motor najdnostavnije zakociti kada ima brzinu(spajanjem drugog polariteta na 0.1s)? Probao s didom, pa s 30V diodom i uvjek se isto usporava.

Reply to
fire

na motoru brisaca u autu koci kratki spoj.odspoji napajanje i prespoji cetkice.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Ili napravi kontroler sa H mostom, u jednom smjeru vrti drugom koèi i to mo¾e¹ odrediti koliko èe koèiti, a u stvari ako ti treba samo za jedan smjer onda samo ide jo¹ jedan fet ili dva za koèenje....znam da je bila negdi shema na netu.....

Reply to
mtech

Probao to s kratkim spojem i ne radi(tj uopce ne pomaze).

Reply to
fire

Ponovno testirao i ipak radi.

Reply to
fire

mora raditi jer to je generator u kratkom spoju samo drugo je pitanje jel dovoljno brzo stane.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Ja koristim tranzistor da ga kratko spoji i svuda staje kako treba, u momentu. Èinjenica aplikacije su nezahtjevne, (motori za vending ma¹ine, hopperi za povrat ostatka novca) pa mi koji stupanj vi¹e pri zaustavljanju ne znaèi puno.

--
Za reply izbaci * iz plavironhill@g*mail.com
Reply to

Najbrze ces ga zaustaviti kratkotrajnim suprotnim polaritetom uz OGRANICENJE struje. Medutim, potrebno trajanje, jakost struje i napon ovisi o mnogo parametara i bez petlje regulacije brzine tesko ces nesto upotrebljivo skemijati, osim ako ti ne smeta i kratkotrajni suprotni smjer vrtnje, a onda pitanje kako skratiti taj period itd, itd.....