Zaruljice za bor

Evo prigodne ¹eme za ovaj bo¾iæ ako nekog zanima.

Jednostavno i jeftino.

Reply to
Humax

Potpunija izvedba za svaki stol, raèunalo, d¾ep .... ;-)

Humax wrote:

Reply to
DarioD

Aha, jo¹ bolje. Vidi se da si se potrudio oko dizajna plocice.

Reply to
Humax

Reply to
DarioD

ne¹to i

Eh, da! U moje vrijeme je bio i Tehnièki Odgoj u ¹kolama, nekoga vraga smo morali i slo¾iti... Ima li toga danas?

u tragovima... katastrofa... izlika je da se djeca ne bi povrijedila

Reply to
DarioD

zar nije ovaj boric bio u sam-u(majstoru) pred 10-ak godina?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Razotkriven sam! ;-) Lako moguæe... stvar nije proizvod moga uma (mislim da sam ga pokupio iz PE tiskovine). Samo je prilagoðeno, malo dotjerano i upakovano da bude pitkije za neodluène. Jer naèin na koji u ranije spomenutoj tiskovini upra¾njavaju (kombinacija univrzalne ploèice i ne¹to nalik wire wrap-u) te¹ko da mo¾e nekoga navuæi na elektroniku. Fora sa baterijom je odavno poznata, a USB je "spontano uklizio".

Reply to
DarioD

sad se izvlacis! :-) nije bila univerzalna plocica u igri nego pravi pcb.cak si i foru s rupama za bat 9V pokupio. :-) od koga su oni pokupili to nisam istrazivao. od 2008 nisam njihov fan jer su poceli prodavati reklame i kopirati iz starih brojeva...

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Nemam vi¹e ¹to reæ'... potuèen sam do koljena... :-))))

Reply to
DarioD

ipak si ulozio trud i to nesebicno podijelio sa zajednicom. oprosteno ti je.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Znao sam ja da iza te krute fasade kuca ljudsko srce, u svakom trenu spremno na pra¹tanje..... ;-)))))))))))))

Reply to
DarioD

djecacko srce,djecacko! koje u zanosu stvaralastva dok iz kadice u oblaku pare izranjaju obrisi vitroplasta ne vidi rupe na nogavicama te iste kemije koja nam i zivot znaci. HCl! ti si moje vrelo,nadahnuce...! :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

:-))))))) upravo to!