URMET KOMPAKT PORTAFON I KEYLESS ULAZ

Kao prvo sretan Bo?iæ ! Imam u zgradi postavljen urmet kompakt sistem s SCAI slu?alicama po stanovima. E sad, ideja mi je da na ulazna vrata stavim gotov modul sa numerièkom tastaturom i keyless senzorom, kako bi se ulazna vrata mogla otvarati na ?ifru ili keyless privjesak. Imam veæ gotovi modul tipkovnice i èitaèa koji se napaja s 12v DC i ima u sebi relej koji bi koristio za okidanje brave. Jel ima netko shemu od tog urmet sistema pa da vidim kako to spojiti. Svaka pomoæ i ideja je dobrodo?la. Hvala na pomoæi

Reply to
tZac

Veæ se dugo bavim portafonima, ali se ne sjeæam da Urmet ima model Kompakt. Mo?da je samo kompaktan, ali ima drugi naziv. Bitno mi je da li je 1+n ili

4+n. Mo?e li bilo kakva slika vanjskog govornog modula, da poku?am prepoznati.
Reply to
piksel

piksel was thinking very hard :

Hm, sad sam googlao pa izgleda da je to model 725 ako je to neka oznaka. Evo ovako izgleda

. Imamo ukupno ¹est tipkala u okomitoj liniji. Mislim da je to varijanta 4+n. Idem otvoriti slu¹alicu pa da vidim ¹to do nje dolazi.....

Reply to
tZac

tZac expressed precisely :

Evo otvorio, slu¹alica ima prikljuèke 1,2 i CA1. Jel to dovoljna informacija ?

Reply to
tZac

Taman dovoljno. Sustav je 1+n (2 ¾ice slu¾e za sve: poziv, razgovor i otvaranje vrata). ©aljem ti shenu spajanja na binares. Tvoj modul sa ¹ifrom ili RFID karticama spaja¹ paralelno kontaktima gdje je tipka za otvaranje vrata s unutarnje strane (u zgradi) i oznaèena je sa "apertura serrature". (Kontakte relea NO i C i na oba ureðaja swpaja¹ paralelno). Mislim da æe ti biti sve jasno, a ako nije javi se opet.

Sretan Bo¾iæ i Nova godina.

Reply to
piksel

piksel has brought this to us :

Super. Hvala na pomoæi. Ako zapnem javim se opet.....

Reply to
tZac

tZac laid this down on his screen :

Evo sve proradilo. Trebalo je jo¹ dodat jedan greatz za 12v DC i relej u paralelu s izlazom za otvaranje brave jer je ovaj na tastaturi preklapao 12VDC. Inaèe ako nekog zanima evo link na ebay gdje se sve mo¾e kupit za 14US$ ( tastatura i 10 RFID kljuèeva ) + 20 US$ dostava za 10 dana. Evo linka, tip ima i drugih zgodnih stvarèica

tZac