vu metar kalibracija

htio bih napravit vu metar u podruèju -40dB do +3dB koji se dobije spajanjem LM3915 i LM3916 pa ako mi netko mo¾e pojasnit kako kalibrirati takav vu-metar tako kad je na ulazu napon 0.775V rms da se toèno tada upali ledica koja oznaèava 0dB

Reply to
Miro

spajanjem

0dB

Provjeri malo karakteristike tih LM-a, ne znam vise napamet ali znam da

3914-3915-3916 imaju medjusobne razlike, neki su Lin a neki Log, nema se tu sto puno kalibrirati osim dobrog atenuatora na ulazu.

:-))

Reply to
Lex-Lutor