ESR metar

Ima li netko informaciju gdje se u Hrvatskoj moze nabaviti.

...naravno, ne da mi se raditi ga.

Hvala

Reply to
Alexius Ataradus

ako se predomisli¹, imam neki projektiæ sa web-a.....

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5820 (20110126) __________

Dr.No

tx

Reply to
damir

Ja sam uzeo ovaj

U ZG dodje 65 eura. Mjeri na jednu decimalu, za moje amaterske potrebe dosta. Imas i
cijena je 922 KN + PDV,
To je sve sto sam ja nasao u HR.

Reply to
sstop

Hvala puno!

Reply to
Alexius Ataradus

Evo ga......

Reply to
Dr.No

Imam ja jedan kvalitetan ESR projekt, vidi na binsima. Inace imam ESR metar koji mi je radio jedan covjek s ove grupe, ne sjecam se kako se zvao. Radi se o digitalnom instrumentu barizanom na Atmel-u.

Reply to
BladeRunner

Ima tu hrpa projekata :)

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein
©to mislite o ovom:
Èovjek veli 70 eura sa po¹tarinom za sastavljenog i kalibriranog (bez kutije i kablova).
Reply to
Damir ©eligo

Nudi i slijedeæe opcije: 50 eura za kit, te 18 eura za programirani MCU.

Reply to
Damir ©eligo

To cu dat napravit PCB jednog dana isto, jel to ima i HEX da ne trazim uokolo? Koliko vidim ima...

Reply to
BladeRunner

ja uzeo iz Bosne...od onoga elektronika-rs.ba ...oko 50tak eura...i lik èak besplatno dostavi u Zg....samo treba iæi podignuti na Ruðer...ili platiti lokalnu po¹tarinu

radi super...

Reply to
Gagi-9a6aag