esr metar

zahvaljujem na odgovoru za vcr.zanima me gdje se mo¾e nabaviti esr metar i koja mu je cijena. kapacitet metar mi nije dovoljan jer sam imao sluèajeva da mi neispravni elektrolit ima dobar kapacitet pozdrav.

Reply to
fluke

Ja sam skupio sve dijelove za onaj koji je bio opisan u Elektoru... Jos ga "samo" treba sklopiti i izbazdariti. Nemam scope, pa ce mi to biti najveci problem. Puknem shemu na binse ako hoces, ali znam da je vec bila par puta, pa mozda i imas... Ako imas scope, mozemo se dogovorit oko bazdarenja.

--
www.elektronka.com
Reply to

metar i

puta,

ima shema a i gotov ureðaj za kupiti na "elektronika.rs.ba" mislim da je gotov ureðaj oko 200kn!! 250max a u samogradnji nije ne¹to puno manje...oko 150 mislim

Reply to
GAGI-9A6AAG

Ma nemam ti ja puno toga kaj bi mi trebalo....nemam scope

Ak mo¾e shema iako ne znam kad bi ga sastavljao a ako ko¹ta oko 200 kn mislim da mi se vi¹e isplati dati 200 kn i kupiti gotovi. A mo¾da ga sastavim ak bude vremena i nije komplicirano. Pozdrav kristian

Reply to
fluke

Kosta 65 eura...

www.elektronka.com