LCF metar

Prodajem LCF metar - cijena 300 Kn fiksno.

Mikac

Reply to
Mikac

Evo podataka, zaboravio sam napisati.

1 pF - 6500 uF 1 uH - 10 H 0.05 Hz - 5 MHz

Reply to
Mikac

Pozdrav

Koja je firma , koliko znamenaka ima displ. , je li

to digitalni unimer ili sl ...... , grad ????

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

s obzirom na specifikacije i oèekivanu cijenu to ti je garant ovo:

ja ga imam i mogu reæi da je OK....nije ludilo..ali s obzirom da ko¹ta SAMO

40 eura, a ima to ¹to ima; ludilo je :)

ja imam jedino zamjerku za mjerenje kapaciteta kondenzatora...usporeðujuæi sa druga dva kapacitometra ne mogu ga nikako po¹telati....ako ga narihtam da dobro radi mjerenja do 1000uF onda na 2200 ili 4700uF mi pokazuje 2340uF ili

4890uF...i obrnuto...kada ga po¹telam da doboro pokazuje ove od 2200-4700 onda ove ispod tisuæu fula i za duplo!!...neka te¹ka debilana kojoj nisam mogao stati na kraj pa sam uzeo novi Unitrend 207 (RC metar) ako se ne varam...koji kako se èini, pokazuje toèno kao i ostala 2 (posuðena) s kojim sam umjeravao ovoga...tak da kapacitet izbjegavam mjeriti sa tim ureðajem...

mjerenje induktiviteta ima sve pohvale...za sada super...

Reply to
GAGI-9A6AAG

Zaboravio si troskove postarine. Inace, meni radi OK.

Reply to
Mikac