Vrh lemila

Jeftino sam nabavio/naruèio kod frenda-zlatara vrh za lemilo od srebra. Ne oksidira od topline, ali se valjda zbog paste, TRO©I!

Zna li netko, od èega bi to trebalo napraviti? Naime, Weller vrhovi su debeli za moje lemilo, stalno ne¹to kemijam, ali nije dugotrajno...

Reply to
vaso

Ne mo¾e¹ ga doma napraviti, a da bude dobar. Koliko znam, vrhovi su od bakra ili neke legure s njim, a povr¹ina im je presvuèena tankim slojem metala otpornim na pastu/flux/kositar pri visokoj temperaturi. Jednom davno su mi rekli da je ta presvlaka ¾eljezo, a je li ne znam... Zbog toga tvornièki vrhovi jako brzo propadnu ako se mehanièki o¹tete ili bruse. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Evo, par redaka o temi:

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

Za¹to ne kupi¹ originalni vrh?

Reply to
coin

Ja sam u Iskrinu THS25 stavljao Weller magnastat vrhove, ali sam prethodno skinuo magnet sa dna i malo obrusio da stane u grijaè.

Reply to
Ivanikusis

pojela dno, a neo¹teæeni vrh se slomio...

odustani. i ja sam prije 10 godina nakon par godina mjenjanja kojekakvih vrhova. zamjenio sam rucku na ths11 sa solomonom i radi i dan danas. nisam niti jedan vrh promjenio od tada :))

Reply to
Spuzva

gledao sam solomonku na www.chipoteka... pa mi je palo napamet osposobiti staru iskrinu 11-cu. rucku sam izgubio jos za vrime juge pa nemam pojma kakav je davac unutra.treba li sto kemijati oko regulacije ili si samo zalemio 4 zice i vratio se u mladost?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

izvadio origiginalnu plocicu i napravio novu, ostavio trafo i kuciste

Reply to
Spuzva