vodikov peroksid

Jel onaj 3 % vodikov peroksid koji se moze kupit u ljekarni ok za
razvijanje ili je to preslabo. Ako je ok
u kojem ga omjeru treba mjesat sa vodom i solnom kiselinom.

Hvala
Mario

Re: vodikov peroksid
vidim sad po starim postovima da ne bi bas bio ok.

Re: vodikov peroksid
Slabo! Kupi 30%!

Re: vodikov peroksid
snipped-for-privacy@2g2000hsn.googlegroups.com...

U DMu 12% (onaj za kosu) radi odlicno uz manji omjer vode. Pozdrav

Re: vodikov peroksid

Jos ga mjesas sa vodom???
Ja mjesam 30%-tni peroksid sa 19%-om solnom kiselinom od oka... Plocice su
nagrizane za 30 sec..

Re: vodikov peroksid

BEZ VODE !

Priča sa vodom je prolazila kada se prije više od 20-tak godina moglo naći u
daleko većim koncentracijama i kiselina i peroksid. Voda ne treba!.

Recept je jednostavan Staviti pločicu u posudu ne preveliku u odnosu na nju
(pločicu) i zaliti ju kiselinom da ju lagano prekrije. Potom šibati
(odmjereno!) peroksid dok bakar naglo ne potamni (to je količina za taj
prostor pločice i još malo) i onda lagano dodati još malkice (to raditi na
prostoru pločice koji ima malo deblje vodove ili ih nema). Nakon toga
kompletnu posudu lagano ljuljati (nikako ne ostaviti mirno i čekati !)i
uživati kako nestaje bakar. Treba biti oslobađanja temp. Paziti samo da kod
npr 30% peroksida ne dođe do preburne reakcije (digne zaštitu i poždere
sve), zato lagano treba dozirati peroksid. Ako se kupuje za kosu (što i nije
baš pametno jer oni u pravilu sadrže tvari koje nisu pretjerano poželjne).
Ne znam kako sada, ali bio je čisti peroksid od Ilirije Vedrog u 9%
koncentraciji (žute bočice). Nastojati nabaviti 30% iz apoteke. Mlađi (čak i
punoljetni) će ga jaaaako teško moći dobiti (velika glupost, jer ima daleko
gadnijih stvari u slobodnoj prodaji koje mogu i žešće naškoditi).

Da,  nikako unaprijed praviti smjesu kiseline i peroksida, jer vrlo brzo
mješavina postaje neupotrebljiva. Iskorišteno se baca i to tako da se prvo
razblaži vodom (postane plavkasto) i onda najbolje u WC šolju sa time uz
puštanje vode. Ako u umivaonik ili dvorišni kanal.... vrlo brzo ćete ostati
bez metalnih dijelova (osim ako nisu aluminijski ;o)

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic /

Re: vodikov peroksid

Kiselina i peroksid se mijesaju prije stavljanja plocice.

Re: vodikov peroksid

I to je OK :o)

Meni se opisani postupak potvrdio tijekom cca 25 godina. Dvije godine sam se
patio ferokloridom jer se nisam usudio u dobu kratkih hlača i sandalica
previše kemijati kiselinama. Premda vjerujem da je danas ovaj feroklorid
koji se može kupiti u kristalu daleko kvalitetniji nego onaj iz moga vremena
(gotova otpina), čini mi se da ga je dilao RK Nikola Tesla Beograd, a radio
Zorka Šabac i mogao se isključivo u trgovinama pri klubu Narodne tehnike
kupiti.

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic /

Re: vodikov peroksid

Kaj god, nisu me ni osobnu tražili. Valjda sam šarmirao farmaceutkinju :)

--
www.elektronka.com

Re: vodikov peroksid

Ja vec godinama istu kombinaciju ublazim vodom. Jetkanje traje oko 20minuta.
Mislim da je postupak puno sigurniji sto se tice kvalitete izrade jer nije
toliko agresivan.

Re: vodikov peroksid

Ja izjegavam jetkanja duža od 7-8  min uz pothlađivanje tekućine za jetkanje
(to je otprilike i iskustveno) posebno kod linija tanjih od 0.8 jer koliko
je opasno brzo jetkanje, toliko i predugo jer kiselina se ipak počinje od
dolje  podvlačiti pod  zaštitni film koliko god on bio kvalitetno nanešen.
U principu svatko ima svoj sistem do kojega se ne dolazi po recepturi
napisanoj u knjizi već određenom količinom pločica koji mora proći kroz
svačije ruke.

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic /

Re: vodikov peroksid
/cut

Redovito radim 10-12mila vodove i nikad problema. Enjoy :)

Re: vodikov peroksid

Ma super, već rekoh, ako postupak (kakav god on bio) daje rezultate koji
zadovoljavaju osobne kriterije.. nema rasprave, sve 5. To je otprilike kao i
sa ukusom za glazbu (primjera radi).

:-))

Pozdrav

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic /

Re: vodikov peroksid

To je istina - svaki put koji vodi do cilja je dobar, pogotovo ako je onaj
koji njime kroci zadovoljan istim :-)

Re: vodikov peroksid

Svaka čast, kratko, mudro i lijepo rečeno. Po konstrukciji i mudrosti koju
nosi, vrlo nalik "kineskoj narodnoj".

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic /

Re: vodikov peroksid

Ja izmislio za cca 30s :-)))

Re: vodikov peroksid

Eto biznisa... Mudre izreke na kaširanom pertinaksu/vitroplastu. Materijal
po izboru, za svačiji džep ;-)))))))

--

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic /

Re: vodikov peroksid

popgledao sam tvoj site (POV) i saljem ti jedan zanimljiv link
http://www.ladyada.net/make/spokepov /
mozda jos nekog zanimaju takvi dodatci za bic...

Re: vodikov peroksid

Ne znam ima li neka i skrivena stranica u svezi POV-a, a da ju nisam
prostudirao, jer nitko, ali stvarni nitko nije bio u stanju (ili nije htio)
staviti sve potrebno za izradu istoga. Prilično muke i truda  (premda sada
kada se gleda nije nešto posebno) mi je odnijelo da to složim kako valja i
da radi. Potrudio sam se da ako netko i poželi to raditi da ne mora proći to
što sam ja. Stvar je posebna jer nije samo suha elektronika. Ima prilično za
raditi (to se traži). Nedostaje još EN inačica, ali to mi se doista neda
raditi.
Ipak hvala.

DarioD
http://free-os.t-com.hr/dominovic /

Re: vodikov peroksid

preslabo.
Barem 9% peroksid i preko 20% kiselina. Meni je stvar sljakala i s onim
gel emulzijom hidrogena za kosu :). Omjer od oka, ali da je barem 4:1 u
korist kiseline. Ako stvar ide sporo, dodas hidrogena i obrnuto.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva, a šta čuva kacigu !??!?