vga-scart

ima netko shemu kako to izvesti hvala

Reply to
Leon

nikako :))

Reply to
Gagi-9A

zapravo, mislim da se moze ali to je patnja...treba srediti rezoluciju i sinhronizaciju....mozda cak i ja imam shemicu negdje, ali to nikad nije radilo kak treba....èak i ako uspije¹ dobiti kakvu sliku, toliko je oèajna da proplaèe¹ zbog ulo¾enog truda...

jedan frend je izgubio dane i dane poku¹avajuæi, ali odustao je kao i mnogi...mislim da su u shemici neki TLovi od ICova i znam da je sinhronizacija slike bila patnja...iskreno; nije mi uopce jasno æemu je itko i¹ao konstruirati sklop koji ne radi nikako ili jedva...i jo¹ ga kao takvog i¹ao spreadati po internetu...sigurno neki zlobnik koji je htio da se ljudi ponadaju pa napate i naposlijetku odustanu...

Reply to
Gagi-9A

evo na¹ao sam... puknem na binse...

ako to tebi proradi i bude zadovoljavajuæa slika; svaka èast...

ja nisam niti filmove mogao normalno gledati... :((

Reply to
Gagi-9A

mislim da se ta shema vuce iz 80-ih kad su bile amige i ostali kompovi sa H-15625Hz i V-50Hz danas je to dvostruko i nema sanse prikazati sliku na "klasici" od ekrana.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

oooo Hrvojeee...nedostajao si nam :) kad æemo nastaviti popravljati onaj monitor 19" ?? :)))

a ovaj vga2scart.... bas kako se kaze; "jedan probo pa se usro" ....probao i ja :))) mislim da treba rezoluciju staviti na 625xnnn-e¹to (sa nekim utilitijem jer klasièni VGA je 640 pa radi odrez na TVu) i na 50Hz interlaced i tek onda slika postane vidljiva..i to se jo¹ vide onih 2x25 poluslika...fuuuj...

Reply to
Gagi-9A

Samo pazi, TTL74LS86 ti je uzasno kompliciran chip kojeg je tesko pronaci.

P.S.

:)

--
Najveca moc u fizici je moci staviti minus tamo gdje ti treba.
The greatest special power in physics is to be able to place the

Hvala svima na odgovorima!!

Reply to
Leon

Pozdrav

To je odgovor !!!!!!!!

Ne radi to ,zapravo sve sto se dobije (ako se dobije) je dosta tuzno ,Hsync je duplo veca ,Vsync je 60Hz ,a treba 50 (iako je Vert. manji problem) i tako to...... Neka dupla ,prorijedjena slika sa cudnim bojama!!!!!

Dr Wagner

P.S. Bolju je rezoluciju imala teta Violeta kad je bacala grah...

Reply to
Bezimeni

LOL...tebi je to uvijek odgovor :)))

pozdrav, æao ðaci, pi¹i kuæi; propalo je :)))

Reply to
Gagi-9A

pa nisam nigdje otisao,mozda sam se samo "pritajija". :-) pratim ja tebe;zena te prisarafila pa si se dao u ciscenje a monitor ostavio za iducu zimu. :-)))

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

vga2tv radi OK i slika je super ako se koristi DOS i vrlo niske rezolucije (npr. 320x240).

S DOS driverima za vga2tv su dobro podrzane vecinom starije graficke kartice (Cirrus Logic, S3, Tseng, ...)

U Windowsima je slika dosta losa, mozda bi se uspjelo dobiti 640x480 da radi kako treba.

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Idealno za prehistorik i pre2, lemmingse, operation wolf i ostalo :)