Ultrazvuèni / Zvuèni rastjerivaèi ptica

Dali netko mozda ima shemu ili link za doticni uredjaj

Hvala

Reply to
jusuff

mi u firmi kupili i ne radi na vrapcima, cvorcima i golubovima, za ostalo nisam probal... a ima i promjenjivu frekv, i nista

Reply to
cosmy1

Stavili su ih kod nas u KC na zeljeznicki kolodvor u nadi da otjeraju golubove. Ucinkovitost je ista kao i na ljude jer se doslovno cuje iritantno pistanje (u 4-5 tonova). Unutar 10m oko piezo zvucnika nema golubova, ali svugdje drugdje je gustoca ostala ista, i dalje seru po peronima. :-)

Koliko sam s te udaljenosti vidio (prozirna je kutija), radi se o 4-5 oscilatora (555?) koji su preko brojaca spojeni na pojacalo i zvucnike, tako da jedan korak (ton) traje oko 2 sekunde i tako se vrti u krug. Jednostavno i slabo ucinkovito, hehe.

Reply to
-Rio-

aaaaaaa to je to kaj pisti kod ulaza ???... a ja mislio da im se pokvario razglas...:-)

Reply to
Fastah

4 zvucnika su iznad ulaznih vratiju (2 lijevo i 2 desno) Mozda si primjetio da nema lastavica u gnjezdima, hehe. I 4 su na prvom peronu. Ja ih cujem vec od semafora kad idem prema kolodvoru. Fakat je iritantno!
Reply to
-Rio-