Trofazni motor!!!

Imam jedan trofazni motor koji bih htjeo prenamjeniti za ma¹inu za mljevenje mesa. Zanjima me koju sklopku uzeti da mo¾e vrtiti u oba smjera i neku ¹emu spajanja ako ima zanjima me strujni dio samo.

Pozdrav

Reply to
valentin

Koliki je broj okretaja, snaga, mislim da ne=E6e=B9 posti=E6e ne=B9ta bez reduktora. I koliko ja znam ma=B9ina za mljevenje mesa vrti samo u jednom smjeru, jedino ako o=E8ekuje=B9 neko =B9topanje. Ina=E8e za vrtnju u jednom smjeru i direkno uklju=E8ivanje na mre=BEu ti je dovoljan jedan tropolni sklopnik.

Pozdrav

Reply to
Nef

Dana 01.12.2009. 09:31, Nef lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

naravno da ide reduktor. bas zato sto masina vrti u jednom smjeru treba promjena smjera motora, jer ako OP spoji prema svojoj uticnici, i ode kod nekog rodjaka na kolinje, usteka kod njega - masina vrti kontra...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

tekst:

je

jer

kolinje,

Lukavo, svaka èast! A varijanta s jednom tropolnom sklopkom za ukljuèenje, i prema potrebi, kratki produ¾ni trofazni kabel s preveslane dvije faze? Manja moguænost gre¹ke uz koju èa¹icu gemi¹ta...lol

Btw: Ja sam svoju ruènu ma¹inu skoro uni¹tio jer sam je predugo kontra vrtio. Od¹arafio se nosaè no¾a....

Postoje grebenaste sklopke za promjenu smjera.

1-0-2

Reply to
domo

Dana 01.12.2009. 20:54, vaso lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

djed dok je sebi pravio, stavio je grebenastu sa 1 - 0 - 2, i ima 2 produzna - kraci na kojem je isto sklopka i duzi bez sklopke, pa gdje god dodje, moze mljet meso :D jedino je sve skupa mal tesko - motor od 1.5kW, celicni (nije imao drugi)

:D

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Rije¹eno stavio sam 10 A grebenastu sklopku 1 0 2

"domo" je napisao u poruci interesnoj grupi:hf3uhj$625$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
valentin